4

OPDRACHT conceptonwikkeling belevingsinstrument

Creatieve conceptontwikkeling

OPDRACHTGEVER

Nashuatec/NRG Benelux

CONCEPT

De Nashuatec Colour Bar is een ervaringscommunicatiemiddel om het thema kleur te linken aan de opdrachtgevers positionering en aanbod. De bar wordt ingezet voor zowel klanten als eigen evenementen.

RESULTAAT

Liliane Smit - Corporate Public Relations Manager NRG Benelux zegt hierover:
"Wij hebben Momoko ism Seinen de opdracht gegeven om een communicatieplan te ontwikkelen voor onze sponsoring van het jubileumjaar van Frans Molenaar. Een van de voorstellen van Momoko was de Nashuatec Colour Bar. Een representatief en aantrekkelijk tool, waarmee we zowel een boodschap overbrengen (het koppelen van Nashuatec aan het thema kleur), als zichtbaar zijn op evenementen en stands of loges kunnen inrichten en personaliseren. Nashuatec is als relation based company erg actief op het gebied van hospitality en sponsoring, de Colour Bar wordt dan ook vaak gebruikt bij grote evenementen zoals de opening van Frans Molenaar's tentoonstelling in het Centraal Museum in Utrecht, Indoor Brabant en het WK Honkbal.
Het is gewoon een mooi ding, met veel zorg ontworpen en uitgevoerd. En dat zien mensen, dan valt het op en heeft het effect! Dat is zeker gebleken uit de reacties van gasten, vandaar dat wij de Colour Bar ook volgend jaar weer voor een aantal evenementen zullen gaan inzetten."

IN SAMENWERKING MET

Jacqueline van Lent van Seinen Communicatie. Gemaakt door Rob Pel van Op Zicht. Vormgeving: RENS grafisch ontwerp.